På språng!



Har nyligen kommit hem från lite skridskoåkning! Det var verkligen länge sen jag åkte skridskor men oj va kul det va. Mina skridskor är nog aningn för stora.. hade dubla socka på mig men det glappade i alla fall. Men i gengäld var de inte lika dåligt slipade om jag befarade, jag kom faktiskt frammåt!

Har rengjort soffan nyss också så jag måste sitta på golvet istället eftesom man inte ska sitta i soffan på sådär x antaltimmar efter rengörningen. Lite jobbigt. Men man börjar ana den ursprungliga färgen på soffan nu!

Nähä, bäst att sätta fart. Ska iväg och handla grejor till morgondagens inflyttningsfest och sedan äta och dra iväg på party!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0