Så roligt man kan ha då....



Gick en sväng till skolan förut för att fixa fram en kåravi och kopiera några tentor.

Tror ni det gick bra?

Inte alls!

För det första var det helt omöjligt att få tag på min kåravi eftersom kårkansliet har stängt fram till nästa vecka. Jahap... Tur för mig att man får ut pengarna från CSN även om man inte har betalat kåravgiften.

Och de jäkla tentorna gick ju inte ens att lokalisera! *grrr* De är puts väck! Ska försöka sno dem av någon kurskamrat... måste bara hitta nån av dom först bara...



Nu blir det nog lite popcorn och så ska jag väll plugga.... Ja, därav popcornen, något att se fram emot måste jag då ändå ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0