Hemma på lunch



Sitter här hemma nu o käkar lite makaroner och fisk... riktig lyxmat eller hur! Men är man lat och inte orkar laga nåt roligare till matlåda dagen innan så får man skylla sig själv.

På jobbet är det lungt som vanligt... sitter med mina sommarkurser... fick lite problem förut dock när jag inte kom in på datakursen! Funkade helt enkelt inte att logga in och jag är bombsäker på att alla inloggningsuppgifter var rätt! Men det är fixat nu, vågade inte testa en gång till ifall det blivit nåt galet så jag klickade bara på "glömt lösenord" och fick ett nytt och nu funkar det... Får se om det funkar på datorn på jobbet sen också bara....


Nähä.. ska man hitta på nåt lite roligare nu innan det blir dags att gå tillbaks och "slita" lite..



Kommentarer
Postat av: petra

vilken lyx mat sån lyx får inte ja:P

2008-07-08 @ 20:01:21
URL: http://peetrarudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0