Hum... äh!



Suck.. min sida är ju helt åt helvete... den som var så fin förut.. vad har dom gjort!?! Får väll ta och fixa det nån dag när jag har tid att ta tag i det.. får väll se lite halvdant ut tills dess..

Jag jobbar och "sliter" dagarna långa som vanligt. Sitter med mina sommarkurser nästan hela dagarna och trots det ligger jag endå efter ca 4 veckor! Lite lustigt med en kurs som är på halvfart...

Arvid är här nu och tillbringar sin semester tillsammans med mig. Jag är ju ett sånt roligt sällskap som tillbringar hela dagarna med att jobba *hehe*. Men är trevligt att få lite mysigt sällskap.

Imorgon ska jag iväg till min låtsas morfar och fira honom, sen ska vi nog glo på film på kvällen om allt går som planerat och torsdagen kanske bjuder på ett biobesök. Fredag bär det iaf av tillbaks till Trollhättan över helgen och Fallens dagar. Då blire fesa av! Men sen är det bara att packa sig tillbaks till Linköping och jobba i fyra veckor till.

Och i höst blir det nog till en härlig utlandssemester för mina ont förvärvda sommarslantar! Mmmm.. sol... längtar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0