Snart börjar andra veckan



Första veckan på sommarjobbet gick snabt och smärtfritt förbi. Har i stort set lärt mig det jag ska kunna och dagarna är relativt lugna så här års. Har en hel del tid över till annat så jag sitter med mina sommarkurser på arbetstid, vilket känns helt fel, men det är tillåtet och de säger till och med åt mig att ta med mig nåt att syssla med så jag har nåt att göra när det blir lugnt.

Helgen har jag tilbringat hemma hos pappa som har varit Wilma-vakt. Resten av syskonen mfl. har varit iväg på Power Meet så det har varit lugnt denna helg.

Om nån timme eller så ska jag åka tillbaks till Linköping. Måste förbereda lite inför kommande vecka. Ja, finns ju inte så mycket att förbereda egentligen, det handlar mest om att fixa så jag har den mat jag behöver... är ju inte helt fel att ha lite frukost hemma.

Nu ser jag mest fram emot nästa helg... inte för att jobbet är tråkigt, men Arvid kommer hit till mig nästa helg eftersom han börjar sin semester då och jag saknar honom en hel del, så jag kommer bara önska att det kan bli fredag så fort som möjligt så min älskling dyker upp!

Nu ska jag väll ta och leka lite med Wima, hon verkar vilja busa lite.. snart så har hon klättrat upp på skrivbordet.. tangentbordet är väldigt spännande nämligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0