Uttråkad



Sitter hemma hos pappsen och fördriver tiden.. borde väll krypa till kojs, men känner inte för det. Är ju trött liksom, men vill inte sova riktigt än, måste ju finnas nåt kul man kan göra... eller inte göra.

Idag åkte jag direkt hem till mamma efter jobbet och gjorde tappra försök att bli brun. Efter en del stök bland folket hos mor så kom vi iväg en sväng till Lagunen för ett dopp, väldigt kort, men mycket skönt. Därefter blev det grillat och nu sitter jag här.

Hade tänkt hinna sy min kjol tills imorgon, men jag har inte hunnit sitta så mycket med den idag som jag hade tänkt och jag tror inte jag kommer hinna sitta med det imorgon heller... vill ju gärna passa på att vara ute i solen när tillfället ges, och solen har ju en tendens att skina när jag jobbar, alternativt inte skina alls. Så det blir ju knappast att sitta inne vid symaskin om solen skiner!

Nu ska jag läsa lite böcker tills ögonlocken faller ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0