Andra dagen på praktiken!



Sitter o äter frukost framför datorn. Ska iväg till praktiken om en stund... idag kommer jag åka bil dit, och med tanke på hur nära det är så kan man säga att det är höjden av lathet! Men jag måste flytta på bilen. Står på ett ställe som man egentligen inte får stå på, så då tycker jag det är bättre om den står vid min praktikplats eftersom det va helt ok att ställa den där.

Måste säga att det är väldigt kul o ha praktik! Är lite spännande att få se hur det funkar att vara mäklare i verkliga livet. Längtar efter att få komma igång att jobba, men det är ju dessvärre fortfarande ett helt år kvar...


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du också vill tävla om en resa för 35 000, tycker jag att du ska gå in här och tävla!
http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

Ha en fin dag!!

//Natalie B

2008-06-03 @ 08:36:45
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0