Eftermiddag...



Kom hem från praktiken för knappt en timme sedan. Har bjudit hit mamma o lillsyrran, men vet inte om de kommer dyka upp... lovade till och med att jag kunde bjuda på fika om de kommer... får se om den mutan funkade..

Håller på att koka ärtsoppa just nu... det tar ett litet tag innan det är klart så jag håller på att stilla hungern med lite godis under tiden.. lagom smart eller hur?

Borde sätta mig med matttekursen nu, men jag är inte så sugen på det.. men behöver ju se till att hänga med så jag inte hamnar efter.. hellst skulle jag ju ligga före så jag kan bli klar med kurserna snabbt.

Nu ska jag ta och slappa en liten stund.. se om min ärtsoppa vill bli klar snart så jag får nån mat i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0