Gårdagens: Björn Rosenström



Igår var jag, Arvid, Anna Lena, Lisa och Jimmy iväg till Stenungsund och kollade på Björn Rosenström. Tråkigt nog fick vi vänta till 00.30 innan han böjrade spela eftersom det var så många som kom typ en kvart innan han skulle ha börjat spela vilket ledde till att alla (förutom vi) stod utanför i kön, så för att vara snäll så väntade de på att så många som möjligt skulle hinna komma in... lite trist för oss som var tidiga dock...




Va riktig bra spelning, och en ganska rolig kväll. Dessvärre började min mage strula så det blev till att dra ner på alla födointag, även alkoholen.. Om magen bara ville bestämma sig för vad den ska vara överkänslig mot nån gång så skulle jag vara tacksam, så kunde man ju undvika det från början och slippa magknip... Men, men.. Blev inte så farligt så jag kunde ha kul iaf.

På vägen hem ville sällskapet ha fyllekäk så det blev en sväng förbi McDonalds. Fick vänta hur länge som helst på maten, under tiden hittade vi lite klassisk musik på radio som ve spelade så högt som vi bara kunde så alla bilar runt om kring skulle tycka att vi var dumma i huvudet som diggade till klasiskt... billigt nöje...

När vi väl fick maten hade vi dock problem att ta oss därifrån eftersom ALLA från McDriven stod och väntade på mat, vilket resulterade i en mindre trafikblockning. Men det var lätt avhjälpt genom lite ihärdigt tutande.

Och hem kom vi, trötta som fasiken. Pojkarna passade på att sova i bilen, själv satt jag och spanade på gryningen.. rätt fint med det gröna landskapen inlindat i tunn, tunn morgondis...


Idag skiner solen och jag skulle väldigt gärna dra ut nånstans och njuta av sommaren. Dessvärre ligger Arvid däckad och jag har aningen tråkigt... Har jag tur så vankas det fika med flickorna iaf så att jag åtminstonde kommer utanför dörren!

Kommentarer
Postat av: AL

Tutningen hade jag glömt! Jimmy gick ju lös på tuten!! Hahaha!

2008-07-13 @ 22:53:32
URL: http://alen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0