Gjort av med lite pengar....



Idag bar det iväg till Överby och lite shopping. Fick med mig lite från H&M. Två linnen, 98, och 68 kostade de har jag för mig. Och sen en skjorta för 98 kr. Hur bra som helst!

   

Var även tvungen att köpa med mig senaste numret av burda. Fanns en hel del fina mönster däri så imorgon får jag nog fösöka ta mig iväg till Tygladan. Och sen får jag nog ta med mig symaskinerna till syrra i sommar om jag ska hinna sy allt jag vill ha.




Köpte även några filmer. 2 för 199 kr. Så kvällen tillbringas i soffan. Har precis sett Shrek 3, riktigt rolig. Får se om det blir till att se den andra filmen också, men tror klockan hinner bli för mycket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0