Hemma på lunch



Tiden har gått väldigt fort de senaste dagarna. Just nu sitter jag hemma hos syrran och käkar, smet hem under lunchen eftersom det är så nära. 

Är bara sådär tre dagar kvar av min praktik nu, lite trist... hade gärna varit längre, men det är väldigt lungt nu så det skulle nog inte finnas nåt för mig att göra om jag var där hela sommaren. Ska höra med dom om jag kan få komma tillbaks och göra resten av praktiken hos dom senare under det kommande året.

Ikväll blir det nog att sitta med sommarkurserna. Vill gärna hinna med så mycket som möjligt av dessa nu så jag slipper det senare under sommaren. I övrigt händer inte så mycket. Ska väll ta det lungt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0