Rea-fynd!



Idag har jag varit iväg och shoppat, har ju sprungit runt i affärerna flera gånger den här veckan i hopp om att hitta nåt fint till midsommar men utan större framgång. Men denna gång hittade jag flera fynd tur nog så midsommarutstyrseln är räddad!

  

Två klänningar blev det. Den första från MQ fick jag för 249 kr, ordinarie pris var 699 men var nersatt med 50%, dock saknade den fyra knappar så då fick jag ytterligare 100 kr rabatt!! Jiho! Den är ju så fin, har spanat på den tidigare, men aldrig att jag skulle ha råd att köpa den för 699! Den andra klänningen hittade jag inne på Lindex av alla ställen, sällan jag handlar där. 149 kr kostade den på rea.

 

Väskan köpte jag på Vero Moda. Den var inte på rea synd nog så den kostade 200 kr.

 

Skärp från Kappahl för 49.50, och ringen är från Ur&Penn för 39.50, båda på rea.


När allt för helgen är packat och klart åker jag hem till öst för midsommarpartaj! Väntar bara på att Arvid ska sluta jobbet så vi kan åka sen så fort han dyker upp innanför dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0