Snabb lunch och sen iväg!



Är hemma och käkar lunch just nu. Blev en timmes tidigare lunch idag för kl. 13 ska jag va på en värdering en bit utanför stan, så vi ska åka om sådär en halvtimme och man vill ju inte gärna äta lunch efteråt!

Igår var jag med på ett intag. Det var intressant, och jag insåg att jag behöver lära mig mer om dödsbon. Igår kväll var mamma o syskonen på besök här. Blev middag och fika och massa stoj och stim. Trevlig med lite sällskap.

Idag kommer det bli till att packa och röja och plugga, för imorgon ska jag åka hem till min älskling igen och stanna hemma i två veckor innan det är dags att åka tillbaks hit igen för att jobba. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0