Fy mig



Just nu sitter de flesta jag känner och gör tentan i fastighetsbildningstknik, men inte jag! Jag sitter här hemma framför datorn och pillar navelludd... nävars, jag struntar helt enkelt bara i att göra tentan..

Inte alltför smart kanske met tanke på att tentan som var i fredags kunde jag inte göra eftersom jag var i Åre, så nu har jag två omtentor att se fram emot. Min tröst är att det hade jag nog haft i vilket fall som helst. Kunde konstatera igår att jag hade noll koll på det vi ska kunna.... eller jag vet vad vi ska kunna, jag kan det bara inte..


Nu ska jag ta och hitta på nåt roligt.. funderar på att gå och köpa mig nåt fint tyg och sy nåt tjusigt till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0