Hum..



Är hemma i östergötland just nu.. har precis beställt bussbiljett så jag ska komma hem igen... men jag får ju aldrig nåt mail! Var är mailet?? Adressen är rätt så den borde ju komma... Får vänta och se...


Idag har jag varit inne i Linköping och hälsat på ett mäklarföretag som jag hoppas få praktik på. Det känndes nog ganska bra.. har jag riktigt tur så får jag kanske sommarjobb där också! Inte illa va?! Kanske man kan ha lite flyt nu tro? *hoppas*

Imorgon bär det av hemmåt igen, hem till älsklingen. Ska bli skönt och komma hem, har nog lite att göra visserligen, men vad gör det? Vi köpte nya mattor på Ikea i lödags som Arvid tog med hem i går när han åkte så jag ska ta och spana in hur det blev.. han tyckte tydligen inte det blev så värst bra.. får väll se.. *hehe*


Nu tror jag att en viss liten syster vill använda datorn... bäst att flytta på sig innan hon knuffar av mig från storlen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0