Lunchdags



Har gjort nån form av soppa.. fick inprovicera lite så det blev någon form av blomkålssoppa. Dessvärre kan jag inte påstå att det blev så jättegott, men jag orkar inte laga till nåt annat så det är väll bara att äta och se glad ut!

Dessutom behöver jag tvätta lite kläder... typ alla mina kläder... det börjar bli panik på mornarna när jag måste hitta på nåt att klä på mig! Sen behöver hela lägenheten städas... men det är såååå tråkigt att städa! Dessutom är det ju fler än jag som bor här... även om det kanske är mest mina saker som ligger framme, men allt grus och skit på golvet är då inte enbart från mig!


Men nu måste jag nog plugga... roligt värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0