Orkar inte...



Fan vad seg jag känner mig idag.. Känner inte för nånting! Eller egentligen känner jag för en hel del.. jag orkar bara inte göra det själv. Det skulle vara väldig trevligt med en god fredagsmiddag uppdukad och klar bara att stoppa i sig..

det skulle även vara väääldigt skönt om det kunde ta och bli lite ordning här hemma. Det är stökigt i hela lägenheten tack var renoveringen av badrumet.. frågan är om badrummet är klart för att tas i bruk nu, det har de inte sagt nåt om, men rörmokarna verkade vara klara och det borde inte finnas så mycket kvar att göra... förutom städa då... men det blir det nog vi som får göra... *suck* orkar inte städa.. men jag vill väldigt gärna att det ska bli ordning här hemma...

Frågan är bara vad byggnissarna har gjort med vattnet... trycket på varmvattnet i köket existerar inte längre och toan står och rinner hela tiden.. frågan är om de har tänkt fixa det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0