Så kan det gå...



Försov mig lite imorse. Vaknade tjugo i åtta! Det kan man kalla att stuttsa upp ur sängen! Fort gick det. Och jag var något glad över att jag bor så nära skolan så att man hinner dit på nån minut. Fick slänga i mig frukosten och tet fick följa med till skolan.

Normalt om man nu lyckas försova sig så kan man ju strunta i föreläsningen, men inte idag, för idag hade vi obligatorisk redovisning och de hade nog inte blivit så bra om man kom för sent där eftersom min grupp började redovisa.

Om redoviningen gick bra... ja, det kan man fråga sig. Vi slapp iaf kompletera nåt. Men vi fick några små påpekanden, men inga direkt på det jag och Lisa hade gjort! *hehe* Men nu är det över och det är jäkligt skönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0