Antagen



Har precis kollat in mitt antagningsbesked för sommarens sommarkurser. Och jag är antagen till både datatekniken och matematiken!

Lite överambitiöst kanske att läsa sommarkurser, men sanningen är att jag kanske inte kommer att läser dom. De är mer en sista utväg om jag inte skulle hittat nåt sommarjobb, vilket jag nu har. Sen är nog frågan om jag inte ska läsa dom endå så jag får bidraget eftersom jag kommer ha ont om pengar i juli och augusti.

Sen beror det ju på om jag hinner. Det tar ju tid att plugga. Datakursen ska jag nog försöka hinna med, för det där vill jag lära mig. Sen matten är ju frågan.. va mera ett innfall att jag ville se om jag fixar högskolematte.. fördelen med den kursen är att de tillhandahåller allt material på nätet. Till den andra kursen måste jag skaffa mig en tjock engelsk bok, och jag tvekar starkt på att jag kommer att läsa den.


Men, men.. får som sagt se vad som hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0