Gäsp!



Igår blev det för-paty här och sen drog vi till O´Learys, vilket var rätt onödigt. Blev 60 spänn fattigare och jag o Arvid drog hem efter knapt en timme.

Först hade jag tänkt att jag kunde strunta i att följa med ut. Va ju inte så pigg på att festa, men kom fram till att det nog var roligare att sitta med kompisar än att sitta själv hemma (även om jag nog hade somnat om jag suttit hemma).

Sovit länge idag! Hade jag inte behövt. Drack knappt nåt igår så jag har ju ingen baksmälla att sova bort precis. Lite halvseg nu, men det släpper väll så småningom.

Fint väder är det ute iaf! Tänker sätta mig nu och sy en kjol som jag kanske kan ha ute sen så jag kan få lite färg på benen!


Kommentarer
Postat av: josefina

Mysig men mycket blommig blogg hahah

2008-05-04 @ 12:22:42
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: Beaa

härliga blommor :) låter som en mysig kväll igår

kram

2008-05-04 @ 12:24:17
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0