Inkompetenta lärare!



Det kommer bli synd om min kära lärare. Några betyg har inte kommit upp idag och enligt reglerna på högskolan har han inte rätt till längre tid. Han har bara tre veckor på sig om gruppen som tenterar är på max 60 pers och vi var ju bara 4 så man kan ju undra vad han håller på med...

Har skickat iväg ett mail, ett ganska snällt mail faktiskt. Inga elakheter, bara en enkel undran om när resultatet kommer... så får se vad han svarar... OM han svarar... har en känsla av att mail från mig rensas bort som skräppost.

För sin egen del hoppas jag att min kära lärare har en vettig ursäkt.. tex att han blivit påkörd av tåget, kidnappad eller eller strandsatt på en öde ö....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0