Jävla turkjävlar!



Bli så himla förbannad på alla dessa jävla turkar! Vi flyttade ju från Kronogården för att slippa dom, men dessvärre har vi en skomakare i byggnade som råkar vara turk och som drar hit hela tjocka släkten!

Jag menar inte nu att alla turkar är idioter, jag vet att många personer med utlänskt påbrå är hur trevliga som hellst. Men dessvärre finns det dom som är mindre trevliga... För mig är ordeet turk något neggativt. En turk en utläning som tror att han (för det är dessvärre oftast en han) är störst, bäst och kan allt när han i själva verket inte verkar kunna ett dyft och inte har någon som hellst respekt för samhället han lever i eller de regler som finns!

Just nu har vi en fin liten turksamling utanför på gatan, varav två bilar. När jag gick förbi nyss så började den ena genast "styla" med sin bil, som om jag skulle bry mig om en ful jälva turkbil?! Dessutom stod han med bilen mot enkelriktat! Vem fan ger dom körkort när de inte kan köra?! Idiot! Är inte första gången det kommer en turk och kör mot enkelriktat på denna gata! Blir så trötta på dom! Varför kan de inte respektera reglerna? Lagen?

Varför ska vi svenskar respektera dom och deras kultur och sedvanor när de inte respekterar det minsta som har med oss att göra? De strunta ju fullkomligt i våra lagar och regler, och i våra seder och bruk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0