Lite fixat under dagen...



Har precis kommit hem. Var iväg och visade upp en av sambons bilar som han ska sälja. Det blev ingen affär idag, men det kan bli det imorgon. *hoppas*

För övrigt har jag jagat efter lite referenser idag. Fixat fram lite papper från skolan, typ betygsutdrag och registreringsintyg (eller vad de nu kallar det).

Har även hunnit med att plugga lite och solat lite på balkongen, får kika lite ikväll och se om det gav nåt resultat!


Vad kvällen bjuder på är inte bestämt än. Tror de flesta är partysugna, men jag skjuter nog gärna fram partyt tills imorgon så blir det en lugn och nykter kväll idag så jag kan dra ut skapligt imorgon och träna inför Tjejvättern. Har luskat fram en sträcka på 4 mil som jag tänkte jag kunde cykla sådär 8 ggr så har jag fått ihop mina 30 mil och lite till. Måste ju ligga i nu om man ska klara det...


Ska ta och plugga lite till nu så jag kommer ifatt lite i skolan också! *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0