Njut av sommarvärmen!



Idag har jag varit ute en hel del! Man får ju passa på när solen behagar skina!

Blev bjuden på lunch av Sara som tack för att jag sedan hjälpte henne att få med sig alla sina resväskor till tåget.. jäkla tunga och stora var dom, svettig blev man, men vad gör man inte?

Till kvällsmat blev det picknick nere vid slussarna. Skulle egentligen satt oss i parken här intill, men efter att jag hade satt mig på filten och väntade på att Arvid skulle dyka upp med kycklingen så kommer det ett gäng alkisar och sätter sig på bänkarna precis bredvid mig! *grrr* Av alla jäkla bänkar i hela parken så måste de sätta sig just där! Jag packade ihop fort som attan och drog. Vill fan inte umgås med sånna! Så det blev slussarna istället, där finns det tur nog inga alkisar.

Nu blir det kvällsmys med bananasplit! *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0