Så här lång tid får han inte ta på sig!


Måste bara fortsätta att spy lite galla över min kära lärare.

Trodde förut att betyget i fastighetsförmedling kommit ut, tills jag insåg att det stod Fastighetsbildningsteknik och inte Fastighetsförmedling. Grejen är att vi var några fler som skrev fastighetsbildningstekniktentan och det en vecka efter fastighetsförmedlingstentan! Så resultatet i fastighetsbildningstekniken hade inte behövt komma ut förrän på fredag.Så där har vi iaf en lärare som vet vad som gäller! 

Men ännu finns det inte en skymt av resultaten på fastighetsförmedlingstentan *grrrr* Endel borde inte få vara lärare! Och nåde honom om han har missat att rätta några uppgifter den här gången!! Jag kommer granska tentan noga!

Enligt schemat kommer han vara på skolan på torsdag och har inte resultatet kommit då så kommer jag också vara på skolan på torsdag och då är det bäst för honom att han har en bra ursäkt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0