Today



Va i skolan till klockan tre, va sista lektionen innan tentan och det blir nog en svår en... man kommer kunna få minuspoäng... lite taskigt, då kommer man ju inte våga skriva nåt om man inte är helt säker! Får sätta fart med plugget nu då så jag har nån vettig schans att klara den!

Klockan tre var lektionen egentligen inte slut, men Arvid slutade jobbet då och kom och plockade upp mig så vi kunde åka till Borås och köpa bil. Den här gången blev det bilköp, även om har varit lite klåpiga med lackningen.. man ser skarvar där de har maskerat... amatörer! *hehe* Men de ska fixa det här i Trollhättan så vi fick med oss bilen hem. hade troligen inte blivit nåt bilköp annars, vi är rätt så trötta på att åka till Borås.

Manpower ringde idag och det lät mycket bra! *jippi* Får de in nåt som passar mig kommer jag få komma in och skriva kontrakt, annars blir det till hösten eftersom jag redan har jobb i sommar. Jiho! Blir så glad! Hon sa att det var mycket intressant att anställa mig! Det låter ju bra, eller hur! *hihi*

Skulle egentligen get mig ut på en cykeltur idag, men så blev det inte. Kom en fin regnskur förut och nu börjar klockan ticka iväg så det blir till att cykla iväg imorgon förmiddag istället.

Ska ta mig en kopp te nu och sätta mig ett tag med skolböckerna, sen blir det nog en stunde framför tv:n också skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0