Ute på vift i öst



Är hemma i öst för tillfället. Sambon är på kurs här så jag passade på att följa med för att kunna hälsa på mitt sommarjobb.

Idag har jag varit och hälsat på min gamla högstadieskola.. ja, lillasyster går ju där numera så det va väll egentligen henne jag hälsade på. Va så duktig så jag gick dit från manmma så det innebär en promenad på ca 4-5 km.

Nu är jag inne i Linköping eftersom systeryster där ville ha hjälp med att frakta hem en cykel från biltema som hon tänkte köpa. Så det är vad jag pysslat med den senaste timmen! Jäkla tid det tog för dom att få fram just den cykeln...

Snart (hoppas jag) ska vi åka "hemmåt" igen för att käka och sen ge oss ut på en cykeltur. Har lånat pappas cykel så det blir till att skruva ner sadeln lite annars kommer jag få cykla på tå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0