Dom jävlarna snodde mitt kort!


Igår hade vi party här och sen gick vi ut. Men för att komma in nån stans så behöver man ju pengar, så vi gick till närmsta bankomat för att införskaffa några.

Jag sätter i kortet, slår koden och trycker in det belopp jag vill ha ut. Väntar. Sen kommer det upp på skärmen att de behåller kortet!!!

What!!??!!

Varför liksom?!

Snacka om att göra en förbannad! Värst av allt är ju att bankfan inte har öppet på söndagar. Det finns inget sätt för mig att få tag i dom förrän imorgon! Tänk om jag behöver ha ut pengar? Hur skulle det gå till, ingen bank har öppet på söndagar!

Jäkla länsförsäkringar! Skyller på dom eftersom det är deras bankomat! Och imorgon ska jag ringa och skälla på dom.

Jag vill ha tillbaks mitt kort!!

För varför skulle de sno kortet för? Jag slog inte fel kod (dessutom brukar man ha tre försök i så fall) och kortet har inte gått ut. Så varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0