Fullt upp för dagen


Har jobbat 9½ timmar idag! Blir bra klirr i kassan när lönen kommer!

Efter jobbet skyndade jag mig att hämta ut min H&M kläder som kom idag! Allt passar utmärkt så nu har jag lite nytt snyggt att ha nästa vecka på mäklarmässan. Efter det blev det fika och direkt efter McDonalds! Mätt!

Har sytt på klänningen idag med. Har nu ett bakstycke och ett framstycke... ska bara få ihop dom till ett stycke och snygga till passformen lite... det är nu jag önskar att jag hade en provdocka! Det är så jäkla knepigt att nåla upp och prova på sig själv! Ont gör det också.

Nu ska jag sova. Blev visst helt ledig imorgon, föreläsningen är inställd. Ska väll sy lite till då och fixa med lite skolarbeten. Men nu sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0