Hemkommen från mäklarmässan!


Kom hem för drygt en timme sen. Är jäkligt skönt att va hemma, sova i sin egen säng i natt liksom. Men det va sjukt kul på mässan i år.

Jag har t.ex. vunnit en prenumeration och deltog i speedrekryteringen som blev filmad av tv4. Dock fastnade inte jag på bild, men andra som man känner fick va med på tv! *hehe*

Dessutom kom jag på vad jag ska skriva mitt examensarbete om! Blir jag och Anna Lena på den idéen. Har haft lite småidéer fram o tillbaks men inget som har känts helt hundra. Vill ju göra nåt som jag kan ha nytta av senare i mitt yrkesliv och nu har jag hittat det! Ska bli kul att komma igång med det, ser fram emot att få börja! Ska snacka med lärarna i nästa vecka och börja knyta kontakter med potentiella handledare och andra personer som kan ge bra information! Kommer bli så bra!

Det var grymt bra föreläsningar detta år dessutom. Lyssnade på en Annika R Malmberg som pratade om hur man ska ta kritik. Väldigt lärorikt och väldigt rioligt att lyssna på! Sen lärde jag mig en hel del från Karin Klerfelts föreläsning som handlade om hur man skapar sitt personliga varumärke, och Krister Stånggren föreläsning som handlade om säljteknik och personlighetstyper. Väldigt spännande och intressant. Har fått ut mycket av årets mässa!

Nu blir det sängen som gäller för mig! Har gäster här över helgen och småttingarna kommer vakna tidigt imorgon så då är det ju bra om man själv vaknar då också.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0