Klantiga kortbedragare...


Va på banken förut och frågade varför de hade spärrat mitt kort.

Tydligen har nån i Brasilien försökt sno pengar av mig.

Taskigt för dom liksom. De kan ju åtminstonde försöka sno pengar av nån som verkligen har några pengar att sno! *hehe*

Passade förståss på att gnälla över att ingen har kontaktat mig, men tydligen så har dom som spärrade kortet (det va tydligen inte banken själva) "försökt få tag på kunden utan resultat"... Eh.. vet inte hur de har försökt, för jag har då inte märkt nåt. Illa, illa!

Värst av allt är att har jag otur så får jag inget nytt kort än på ett tag!

Men jag har en fiffig lösning på det problemet. Finns ju fler kort här hemma. Kort som dessutom har mer pengar på kortet än vad mitt kort har! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0