Min lediga dag


Va faktiskt upp kl 06.30 idag. För vad gör man inte för sin sambo? Han bad så snällt igår om att jag skulle gå upp och äta frukost med honom idag. Så självklart gick jag upp för att äta frukost med honom. Kan ju inte påstå att jag kände mig pigg. Hade ju tänkt mig sovmorgon för att va helt ärlig. Resultatet blev ju en tupplur i soffan sen dessutom...

Snart ska det julpysslas här. Ska göra ett reportage i tidningen om fina juldekorationer. Ska bli kul!

Sen är taknen att jag ska röja och städa här hemma så att jag sen kan adventspynta. Det har varit tanken ganska länge nu, men jag kommer inte så långt med städningen... dyker ju alltid upp annat att göra, sånt som råkar vara aningen roligare än att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0