Natti natti...


Nähä, om man skulle gå och sova lite.

Ska upp skapligt imorgon, se om man kan få nåt gjort på förmiddagen innan jag ska iväg till skolan kl 10 och gå på informationsföreläsning som FMN håller i. Vilket påminner mig om att jag skulle behöva en matlåda imorogon...

På eftermiddagen är det flera info-föreläsningar. Mäklarsamfundet kommer på besök och vi ska få lite programinfo... spännande..

På kvällen ska jag iväg på mingelkväll hos Erik Olsson. Detta är alltså ingen person utan en fastighetsbyrå. Får se om det är nåt intressant, men de bjuder på mat iaf! *hehe*

Måste hinna med att börja sy imorgon också. Och så har jag ett arbet som måste göras klart så fort det bara går. Helst imorgon. Hur nu det ska hinnas med...

Måste komma på vad jag ska ha på mig i imorgon...  Måste ju se lite proper ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0