"Snabb" hemmalunch...


Så var man hemma igen för att käka. Ska till skolan om en halvtimme för några timmars föreläsning om nåt program som heter "datscha" (eller nåt liknande).

Är igentligen mest sugen på att sitta hemma och lata mig. Va ju länge sen man gjorde det nu (bakissöndag räknas inte). I eftermiddag finns det ingen tid till att slappa. Ska på möte med redaktionen, sen ska jag tvätta och packa inför mäklarmässan. Dessutom behöver jag knåpa ihop ett snyggt cv att ha med dit också. Så behöver jag plugga också... men det är minst viktigt idag.

Nu sak jag kolla om min mat är varm än... börjar bli bråttom...

... man kanske skulle investera i en mikro endå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0