Snart blir det en ny dag


Gäsp! Nu är jag trött!

Ska försöka sova snart eftersom jag funderar på att gå upp samtidigt som sambon... vilket nog inte kommer ske, men man kan ju alltid spekulera. Vem går frivilligt upp kl 05.30 liksom?!

Tanken med att komma upp tidigt är för att ringa manpower angående ett uppdrag som ska tillsättas och jag vill ha det uppdraget. Jag har ju liksom varit anställd där nu i... ja, typ två månader. Och inte jobbat ett dugg!

Börjar bli dags att tjäna lite kasch! Dessutom vore jag ju perfekt för det här jobbet. Det handlar lite om energideklarationer, och jag har ju precis gjort ett arbete innehållande en energideklaration! Se, jag är ju fullärd redan från böjran! *hehe*

Ok, sova va det....

...snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0