Försöka duger... eller?



Urk.. känner inte alls för att fortsätta plugga... om man nu kan påstå att jag ens har börjat...

Alla andra är iväg och festar så jag sitter hemma själv med mina skolpapper. Självförvållat dessutom! Har läst lite men nog mest pysslat med annat.. helt otroligt hur lång tid man kan lyckas lägga på smågrejer när man försöker undvika plugget!

Frågan är hur länge till man ska sitta uppe. Ska ju vara hårmodell kl 8.30 imorgon så jag bör ju va vaken då. Men det är lite trist att lägga sig nu när jag vet att jag troligen blir väckt om sådär två, tre timmar. Fast jag kan ju inte sitta uppe heller. Inget trevligt med för lite sömn.

Ska dricka upp mitt te sen blir det nog sängen. Tar nog med mig anteckningarna så kanske jag hinner lära mig nåt mer. Fast risken är väll att jag somnar direkt istället *hehe* Är ju rena sömnpillret att läsa skolböcker!

Kommentarer
Postat av: Dumle

Du skulle bara våga komma i närheten av mitt hår med något vasst! Misstänker att du fortfarande är ute efter hämnd för mitt tappra klippningsförsök för femtioelva år sen...

2008-10-12 @ 02:50:56
URL: http://dumle21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0