Jävla GinaTricot!!


Hade ju beställt en klänning härom dagen... idag fick jag ett mail om att jag inte kommer få den!



Idag fick jag en "Leveransbekräftelse" där följande text stod :

Hej!
Dessvärre fanns ej dina beställda varor på lager när vi skulle packa din order. Vi kommer därför ej att kunna leverera din beställning.
Vi ber om ursäkt för det besvär som det orsakat dig.
Vi kommer att återbetala pengarna till ditt kort som du använde vid betalningen.

Med vänlig hälsning

Kundtjänst/ Customer Service Gina Tricot


Det som gör mig sur är att det har tagit två dagar för dom att upptäcka att en viss vara inte finns i lager! Har dom inte koll på hur många varor de har i lager och hur många som har beställt denna vara? Känns ju som ett ganska grundläggande system om man ska sälja varor över internet. De borde ju kolla det innan de kör igenom ens beställning!

Synd för dom att det var första gången jag handlade på deras nätshop, för det blev nog troligen den sista också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0