Nu kan jag äntligen andas ut!


Har nu lämnat in mitt arbete om bostadsrätten. Blev några hektiska dagar och lite sömn. Igår kväll gav jag upp redan vid kl 01.00 för då pallade varken kroppen eller hjärnan att fortsätta plugga efter två nätter med mellan 2 och 3 timmars sömn.

Inte för att jag satt uppe till långt fram på morgonen. Nej då, jag gick och la mig senast kl 02.30, men jag lyckades helt enkelt inte slapna av tillräckligt för att somna!

Så igår slog tre dagars helspänning tillbaks och jag blev tvungen att ta en alvedon för att slippa huvudvärken så jag kunde somna.

Dessvärre han jag inte räkna igenom och se hur många sidor arbetet blev, men det ligger nog på runt 120 sidor! Jag hoppas det bliv bra bara. Vår kära lärare har talat om för oss att man han kan se utifrån detta arbete vilka som kommer bli bra mäklare. Ingen press alls!

Nu ska jag nog ta mig en tupplur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0