Ny frisyr nästa!


Ligger i soffan och väntar snällt på att klockan ska bli sådär tio i sex för då ska jag kanlla iväg till Klipparna för att va med på hårmodellsuttagning. Visserligen tror jag inte att det va så många som hade anmält sig så jag tror ju inte det är så mycket av uttagning över det hela.

Det ända dumma är att hårmodellandet är nu i helgen och jag har tenta på sönda vilket jag inte har pluggat nåt till den senaste veckan pga bostadsrättsarbetet! Men jag vill ju väldigt gärna va med och få en ny fin frisyr! Jag tror inte tentan kommer att bli allt för svår och jag kommer ju kunna sitta och plugga när de fixar håret på mig.

Vet inte vad kvällen bjuder på än, men det blir väll lungt. Ska ju plugga lite men funderar på om man inte skulle glo på en film. Min hjärna skulle behöva en time out för en kväll.

Ska släpa mig ur soffan nu...


Kommentarer
Postat av: Dumle

Hur får man nys om hårmodellande egentligen? Finns det ingen i Linkan som kan klippa mig gratis liksom??

2008-10-11 @ 16:10:36
URL: http://dumle21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0