Ny vecka



Så var det måndag igen.

Idag blir det gästföreläsning, d.v.s. man måste vara där. Har fortfarande inte kompletterat den föreläsningn som jag missade... men är inte så sugen på det eftersom vissa verkar slippa att komplettera sånt de missat. Särbehandling! Och jag brukar ju då inte missa sånna obligatoriska grejer, vilket dessa andra gör!

Idag ska vi göra klart besiktningsarbetet också. Har energideklarationen kvar, men det är ingen som vet hur man gör så vi tänkte kidnappa vår lärare *hehe*

Så måste vi skaffa oss en hyresfastighet till nästa arbete... Alla dessa arbeten! Inget fel med det, men de hade ju kunnat skippa tentan när vi ändå gör ett arbete för hela kursen!

Nu ska jag göra mig redo för att dra till föreläsningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0