Nytt i garderoben


Drog iväg på en fika innan lektionen med Anna Lena och efter fikan hade vi lite tid över innan lektionen skulle börja så vi knallade runt i affärerna och jag har nu äntligen köpt mig en ny jacka! Och så blev det ju några grejor till...



Jacka från VeroModa för 599kr.
Kragen på den här är ursnygg!



Linne från VeroModa för 129kr.



Vit spetströja från Lindex för 149kr. (har jag för mig)
Hade helst velat ha en i svart, men det fanns bara en kvar i medium så det var inget alternativ. Den här blir jättefin ihop med det svarta linnet!



Kofta från Åhens fö 299kr.
Blev helt förälskad i den här så var baratvungen att köpa den! Den är hur mysig som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0