Orklös lördag


Idag har det varit tänkt att jag skulle ha pluggat inför tentan imorgon, men kan ju inte påstå att jag har varit speciellt efektiv.

Hårmodellandet blir morgon iaf, på förmiddagen så jag kan ju inte plugga speciellt mycket då. De har lovat att jag ska hinna därifrån till tentan så det ska inte bli några problem. Däremot har de inte sagt vad de ska göra. Tror iaf inte att de kommer klippa av mig håret, tror de ska ha mig till en långhårig frisyr. Hoppas de både färgar och klipper!

Ska ta och hoppa in i duschen nu så jag blir lite fräschare. Ska till Anna Lena på inflyttningsfest. Kommer bara vara med en liten stund sen drar jag hem igen för att fortsätta plugga.

Arvid var iväg och handlade förut och snäll som han är så köpte han dipp och gurka till mig som jag kan mumsa på ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0