Självklart skulle datorn bråka!



Har gjort min tenta nu. Får hoppas det gick bra och famförallt att den kom fram till läraren! Internet ville inte alls sammarbeta med mig när jag skulle skicka in den! Tror det är nåt skumt på deras sida för så fort jag försöker bifoga bilagor till inlämningen så lägger internet av. Inget kul.... fick ringa till läraren och förklara att jag hade problem så att de rättar tentan även om den råkar komma in nån minut försent.

Fick skicka in den via mejl och gissa om jag är nojig nu, för hur vet jag att den kom fram? Jag kanske skrev fel mejl-adress.. Who knows...

Har rätt så tråkigt nu, blir skumt när man inte har nåt kvar att göra när jag nu hållt på i några veckor med diverse grejer bara för att hinna innan sista dagen. Man kanske skulle plocka fram symaskinen? Det va ju länge sen nu... men frågan är om jag hinner sy nåt. Nästa vecka är det massa nya grejer jag behöver ta tag i.


Nu ska ja hoppa på min fyllesjuka sambo!! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0