Tillbaks från hårmodellandet


Nu är jag brunett och korthårig!

Blev nog riktigt bra. Vågar inte säga att jag är helt nöjd än eftersom jag inte har fått så mycket chans att kolla på't o pillla själv. Men färgen är jag riktigt nöjd med, tror jag kommer vänja mig rätt fort. Klippningen får vi se hur det går när jag ska styla det själv! Får nog ta mig en tripp till affärerna imorgon och handla lite nya produkter.

Tyvärr är ju min kamera kvar i öst och den gamla går inte att få bild i och systemkameran är hos Anna Lena så det blir inga bildbevis än. Får se om det går att få nåt snyggt kort med mobilen...

Just nu är jag vääääääldigt trött. Blev inte många timmars sömn inatt eftersom en kär liten sambo kom hem och väkte mig. Så nu skulle jag helst vilja sova men inte! Tentan börjar om en halvtimme så det är bara att slänga i sig käk och försöka att hålla igång så får jag ta mig en tupplur efteråt.

Kommentarer
Postat av: Dumle

Mohaha ser du ut som mig nu alltså? Jag kanske skulle färga håret o klippa det lite... hehe...

2008-10-14 @ 00:39:50
URL: http://dumle21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0