Trötter...



Igår blev det lite partaj, de gick ut, men jag gick hem. Va inte alls sugen på utgång. Va egentligen inte partysugen över huvud taget, men drog iväg och umgicks ett tag och käkade thaimat och det behövde jag inte ångra, var hur trevligt som helst.

Idag är jag trött. Inte pga för mycket alkohol utan pga för dålig sömn. Min fantasi är ju helt sjukt konstig i mina drömmar. Inatt drömde jag om några konstiga monster som typ dog av ljus, fast de kunde springa runt mitt på ljusa dagen, men dog så fort man lös med en ficklampa på dom.. Sen var de ju elaka och skulle döda mig. Så inatt har jag deltagit i någon form av kass skräckfilm... Därför är jag trött.

Planen nu är att hoppa in i duschen, dra till ica och handla chips o cola och sen sätta mig och skriva klart arbetet... Men jag kanske ska sova lite först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0