Väntans tider...



Sitter och väntar på att Arvid ska komma hem från jobbet så att vi kan hoppa in i bilen och brumma iväg hem till östergötland! Blir massa kalas i hegen, är närmare bestämt 5 pers som jag ska fira! Tre av dom ha redan fyllt och två av dom fyller nu.

Har typ påbörjat andra labben. Ägnade förmiddagen åt att försöka förstå vad som va vad i datorn och på modekortet. Så nu är jag lite smartare. Ska nu börja skruva loss lite grejer är det tänkt för att kunna svara på alla frågor i labben... jag har en vag känsla av att datorn inte kommer att fungera sen när jag väl har satt ihop allt igen... ingen större förlust, det är ju gamla datorn så den används ju inte längre.. men resten av laggen går ut på att man ska få igång datorn igen... ska in i BIOS och latch runt lite... Sen lär ju datorn va helpaj!




Fick hem en Burda-tidning idag! Det var ju verkligen på tiden! Va typ två nummer sen som jag beställde prenumerationen. Snacka om att ta god tid på sig!



Fanns en del fina mönster som jag skulle vilja sy, men just nu har jag inte tid med nåt sånt över huvudtaget, så jag får helt enkelt drömma lite tills alla måsten är avklarade.

Nu ska vi åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0