Denna dag...



Idag har jag lekt besiktningsman och hittat massor med "fel"... Sanningen är att vi inte har en aning om hur saker och ting faktiskt ska se ut så vi kommer att redovisa det mesta som riskfyld konstruktion... Hur nu ett helt hus kan vara det... Men vad gör man inte för ett skolarbete?

Det var en viss person här nyss som ville gå en promenad. Visst! Varför inte. Men han blev lite butter när jag frågade om vi skulle gå förbi nåt... (förena nytta med nöje liksom) för han verkade inte alls vara sugen på godsaker... trist...

Är lite sur på mitt "jobb". Mest av den anledningen att jag inte har nåt att jobba med vilket då resulterar i 0 kronig lön. Det döck upp ett jobb i veckan som va vilket gick ut på att ha jour varje helg fram till jul! För det skulle man få 500 kr per helg + eventuell lön då om det blev till att jobba. Problemet va bara att jourtiderna sträcke sig till klockan 4 på morgonen! Knappast att jag skulle vilja jobba med det! Så dags sover jag..

Se om det blir nån promenad nu då! (godis, godis, godis!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0