Denna morgon...



Kom upp tidigt idag! Om man nu vill kalla 07.30 för tidigt... Ibland är det riktigt bra med skola, om inte annat har man ju en anledning till varför man ska släpa sig upp ur sängen. För egentligen är inte lektionen slut än, men jag orkade inte va kvar. Det är ju så segt! Det läraren säger under dessa 4-timmars föreläsningar skulle lätt kunna sägas på 1-2 timmar... varför dra ut på det?

Men jag kom ju upp ur sängen iaf, det är ju alltid ett pluss. Passade på att skriva ut lite papper när jag endå var i skolan och snart ska jag sätta mig med datakursen för att beta av den lite till. Jag drar mig lite för't, skulle gärna ta en slapp-dag, men det är tyvärr inte tillåtet om jag ska hinna med alla skolarbeten som snart ska va klara.

Har dessutom (för att få klaga lite mer) känningar i halsen, vilket jag inte tycker om. Hade ju inte tänkt mig att bli förkyld nu, men det är väll dags för det nu.. va ju ganska länge sen sist.

Nähäp... om man skulle ta och sätta lite fart nu då? Så kanske man kan få ha lite roligt lite senare idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0