Tiden bara försvinner...



Va längesen jag skrev här nu.. har helt enkelt inte haft tid.

Slutet av förra veckan tillbringade jag med att skriva 4 st inlämningsuppgifter, vilket otroligt nog gick! Sen hade jag nollningen att tänka på. Fredagen jobbade jag på vår FLIS-pub, smatidigt som jag varavade arbetet med sista minuten plugg för inlämningsuppgifterna. I lördags blev det kräftskiva (efter att jag lämnat in sista inlämningsuppgiften *phju*) och festandet fortsatte på kåren efter en liten insident som jag inte tänker dra upp här. Klockan blev väldigt mycket innan jag kom i säng vilket resulterade i en extremt lång sovmorgon... tror inte jag va pigg nån gång under söndagen!

Nu är det måndag och ny vecka. Har massa skolarbeten att fixa och så ska det packas inför den stundande resan!! Längrar! En veckas semester! Undra bara hur jag ska klara av att göra ingenting i en hel vecka?

Dessutom så ska jag iväg och skriva kontrakt för ett jobb på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0