Trött, seg, uttråkad.



Just nu känns det som om det mesta här står still. Lite dålig action här liksom.

Fast jag har ju endel att fixa endå... Måste ner på stan snart och fixa lite, och sen förbi biblan o låna en bok. Sen har jag ett arbete som jag måste börja med, och ett annat som jag nog kan vänta någon dag med att börja på eftersom jag måste göra klart alla besiktningar innan jag kan börja skriva, dessutom är vi ju två på det arbetet så vi bör nog sitta ihop med det. Sen har jag fyra quisar och lika många labbar att göra de kommade två veckorna för att sedan göra tentan och då äntligen avsluta sommarkursen. Vad mer.... har en bok som ska läsas ut, lite artiklar att fixa med, möten att hålla i...

Dessvärre är ju detta nåt som bör fixas de närmsta veckorna...hurray liksom...

Nä nu ska jag rycka upp mig och sätta lite fart!  Kan ju inte dega ner mig hur länge som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0